wtorek, 11 grudnia 2012

To już rok


Nadszedł czas, kiedy i mój blog obchodzi swoje urodziny. Minął rok (dokładnie wczoraj, dn. 10.12.2012r.), odkąd pojawił się pierwszy wpis. 
Przez ten czas pojawiały się lepsze i gorsze recenzje. Obok tych pisanych z prawdziwą przyjemnością, zdarzały się i takie, które powstały niemal "z musu".

Nie będę się rozpisywać, chciałabym podziękować tym, którzy napędzają siłę do tego, bym nadal prowadziła mój mały światek w Internecie. Dziękuję szczególnie moim wiernym czytelnikom. Nie jestem aktywna, nie odwiedzam blogów, piszę dlatego, bo lubię i chcę to robić, więc każde dobre słowo (oczywiście przemyślane!) pomaga i rozwiewa wszelkie wątpliwości, aby nie opuszczać tego małego kątka literatury. 

Minął roczek, czas na zmiany. Jak widać, pojawił się całkiem nowy szablon i wygląd bloga. Mam nadzieję, że zmiana jest jak najbardziej na plus. Mnie się podoba, a to chyba ważne. A jak Wasze odczucia? Może być? Coś byście zmienili?

Zmienia się też nazwa - nagłówek bloga. Na razie, jak widać: Radosny czas Kaczuszki. Nie do końca jednak mnie to przekonuje, muszę jeszcze zastanowić się nad tym, czy pozostanie tak, czy się zmieni. Także możecie spodziewać się też czegoś innego.

Życzę sobie i Wam dużo szczęścia! 

17 komentarzy:

  1. Gratuluję i życzę powodzenia na kolejne lata blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam że zupełnie zgłupiałam, gdy zobaczyłam ten wpis w Blogerze - Kaczuszka - od kiedy mam jakąś kaczuszkę? ;-) Jak dla mnie wygląd bloga bardzo ... wiosenny. Przyjemnie tutaj :-) Trzymam kciuki za kolejne udane miesiące blogowania, już w nowym, jakże sympatycznym wcieleniu :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosenny dla przełamania tej zimowej aury. ;-) A tak poważnie, najwyższy czas na zmiany, a blog musi w końcu ożyć.

      Usuń
  3. Wszystkiego dobrego i wytrwałości w dalszym prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, ta wytrwałość to się przyda.

      Usuń
  4. gratuluje i życzę dalszej udanej weny :) ładna zmiana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zabieram, zabieram życzenia ;-) Wena potrzebna jak najbardziej, coby nie zanudzić szablonowymi recenzjami.

      Usuń
  5. Jakie słodkie zdjęcie:) Gratuluję rocznicy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie sobie uświadomiłam, że pytałaś mnie o szablon, a ja Ci nie odpisałam i szczerze powiedziawszy ten e-mail, mi gdzieś zaginął. Jeśli mogę jeszcze pomóc to pisz ;)
    Co do samego wyglądu to jest spoko ;) - ach ta moja wylewność "spoko- więcej niż tysiąc słów".

    Spóźnione życzenia, ale szczere.
    Życzę Ci żebyś miała jak najmniej chwil zwątpienia w to, co robisz, bo robisz to dobrze i jak sama piszesz - lubisz.
    Wytrwałości, nawet jeśli idzie za tym czasem x dniowa przerwa.
    Mnóstwa aktywnych czytelników nastawionych na dyskusję oraz mnóstwa przeczytanych książek, oby jak najwięcej tych ciekawych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A że ja nie lubię się upominać, to już o tym nie wspomniałam. :) Możesz pomóc, jak najbardziej, ale to chyba Ci w mailu już wspominałam z czym mam problem.
      Te Twoje spoko rozwijaj, liczę na wylewność w mailu. ;-)

      Dziękuję bardzo za te wspaniałe życzenia. Oby się spełniły, bo są naprawdę, hm, dobre (słowa nie mogę znaleźć, kurczak).

      Usuń
    2. "Spoko - wyraża więcej niż milion słów", więc
      "bo są naprawdę hmm, spoko" :D

      Usuń
  7. Kaczuszko, życzę Ci kolejnej rocznicy, a potem kolejnej i kolejnej :) Oby blogowanie nie znudziło Ci się za szybko :) I żebyś pisała dużo recenzji o książkach, które wywołały w Tobie niesamowite emocje :) Najlepszego!!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tych lat, to może tak nie życz, bo razem z blogiem, starzeję się ja xD Ale za życzonka pięknie dziękuję ;)

      Usuń

A Ty, co o tym myślisz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...