czwartek, 13 grudnia 2012

Wyróżnienie redakcji biblioNETki



Na biblioNETce funkcjonuję jakoś od półtora roku. Aktywną zbyt nie jestem, ale zdarza mi się udzielić w co niektórych dyskusjach. Ten serwis służy mi przede wszystkim jako niezniszczalny pamiętnik, w którym zwierzam się z przeczytanych książek. Tam wystawiam oceny, gromadzę listy lektur, które przede mną.
Recenzuję na tym blogu od roku. Z rzadka umieszczam swoje teksty gdzieś indziej. Ostatnio zamieściłam recenzję książki „Diabeł ubiera się u Prady” na biblioNETce. Wcześniej pojawiła się tutaj, ale skusiłam się też na ten portal. Ogromną niespodzianką było dla mnie przeczytanie maila, z którego dowiedziałam się, iż otrzymuję nagrodę, iż zostałam wyróżniona za swój tekst.

Szczegóły znajdziecie pod tym linkiem.

W serduszku robi się cieplej, duma z niedowierzaniem nadal ze sobą tańczą. Nie uważam tej recenzji za wspaniałą. Jak dla mnie jest średnia, ze swoich wszystkich recenzji ta na pewno nie znalazłaby się na szczycie, jeśli miałabym sama oceniać. Czy naprawdę recenzja zasługuje na uwagę? Możecie sami ocenić, znajdziecie ją tutaj.

Dziękuję redakcji biblioNETki za ten gwiazdkowy prezent. 

9 komentarzy:

  1. Właśnie przed godzinka byłam na B-netce i rzucił mi się w oczy Twój nick.
    Gratuluję! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każde wyróżnienie, nawet najmniejsze, ogromnie cieszy, więc gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Masz całkowitą rację. :) Każdy sukces cieszy.

      Usuń
  4. Wow, gratuluję! :)
    Omg, rozbroiła mnie kaczuszka w avku! <3 Masz tu biegnącą: http://www.youtube.com/watch?v=uxpXCIw7slY :D Kaczuszki są mega.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja , gratuluję. Wracam na net iwidze nowy look:) Słodko tu :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy taki był cel, żeby słodko było, ale jest inaczej. ;)

      Usuń

A Ty, co o tym myślisz?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...